Σχεδόν τρεις εβδομάδες μετά την εξαφάνιση του Airbus 330-200 της Πτήσης 447 της Air France παραμένουν πολλά ερωτήματα .Από αυτά τα οποία (όπως πάντα) δεν αναφέρονται από τον Διεθνή Τύπο,εκεί όπου βρίσκουν έδαφος ΜΟΝΟ οι εκάστοτε αναλύσεις ...«συγκάλυψης».
Αντίθετα μεταξύ αυτών που έχουν εντρυφήσει στις μυστικές υπηρεσίες και παρακολουθούν τα διάφορα γεγονότα μέσα από το πρίσμα του «ουδέν ορατό έμπροσθεν του Ηλίου»,τα ερωτήματα είναι πολλά. Το ίδιο και οι ..συμπτώσεις.
Έμπειροι παρατηρητές με πολύχρονη εμπειρία υποστηρίζουν ότι το αεροπλάνο ή έπεσε θύμα δολιοφθοράς ή τρομοκρατικού κτυπήματος( όχι από τα ...γνωστά θρησκευτικού χαρακτήρα) ή επλήγη από πύραυλο υποβρυχίου.
Φαίνεται ότι αυτό που συνέβη στο μοιραίο αεροσκάφος έγινε ακαριαία. Σε κλάσματα δευτερολέπτου. Αυτό γίνεται μόνο σε περίπτωση που κάποιο αεροσκάφος πέφτει σε κλωβό ηλεκτρονικού πολέμου ή υπάρξει «τρομοκρατική δολιοφθορά εκ των έσω».
Έχει συμβεί και στο παρελθόν ένας ή περισσότεροι επιβάτες να έγιναν στόχοι μιας μη παραδοσιακής τρομοκρατικής ενέργειας,που αποτελούσαν απειλή για εγκληματικά συνδικάτα ή μυστικές υπηρεσίες.
Μεταξύ των επιβατών της μοιραίας Πτήσης 447 της Air France, ήταν ο γνωστός για την κυβερνητική του δράση στην αντιμετώπιση του εμπορίου ναρκωτικών στο Ρίο, Παμπλο Ντρέιφους.
Τον τελευταίο καιρό προετοίμαζε νομικό πλαίσιο για την παρακολούθηση των πωλήσεων όπλων και πυρομαχικών που κατασκευάζονται από τη μεγάλη εταιρεία της Βραζιλίας CBC ( Companhia Brasileira de Cartuchos) που τροφοδοτεί ολόκληρη την Λατινική Αμερική με όπλα.
Μάλιστα βρέθηκε κάτοχος στοιχείων που ...δυσαρέστησαν τα διεθνή καρτέλ εμπορίας όπλων και ...όχι μόνο!
Όπως αναφέρουν οι ίδιες πάντα πηγές των μυστικών υπηρεσιών, μαζί του ταξίδεψε και ο συνεργάτης του Ελβετός διπλωμάτης , Ρόναλντ Ντρέιερ, στέλεχος της Geneva Declaration on Armed Violence που εργάζεται με τον ΟΗΕ για τον έλεγχο μικρών όπλων ( συμπεριλαμβανομένων και των φορητών αντιαεροπορικών «MANPADs») στις ζώνες συγκρούσεων Ελ Σαλβαντόρ, Μοζαμβίκη, Καμπότζη, Αγκόλα, Κόσσοβο και... Αζερμπαϊτζάν.
Μάλιστα ο Ρόναλντ Ντρέιερ μεταφέρθηκε με υπηρεσιακό διπλωματικό αυτοκίνητο όχι από ξενοδοχείο , αλλά κατευθείαν από την Πρεσβεία στο αεροπλάνο έχοντας ως αποσκευές μόνο έναν μεγάλο μαύρο ειδικό διπλωματικό σάκο.
Συνοδευόταν από δύο ανθρώπους που επιβιβάστηκαν στο αεροσκάφος μαζί του ως συνοδεία. Η αποκάλυψη μετά την εξαφάνιση του αεροσκάφους ότι στην λίστα των επιβατών υπήρχαν δύο ονόματα που δεν ήταν δυνατόν να επιβεβαιωθούν τα πλήρη στοιχεία τους, αποδεικνύει ότι ήταν μέλη μυστικών υπηρεσιών.
Τι εμπεριείχε λοιπόν ο διπλωματικός σάκος που συνόδευε τα υψηλά πρόσωπα; Προς τι η μεταφορά κατευθείαν από την Πρεσβεία στο αεροπλάνο; Γιατί συνοδεία πρακτόρων μυστικών υπηρεσιών;
Γιατί ...«αποσύρθηκε» στα γρήγορα ο κυβερνήτης της πτήσης Air Comet από Λίμα προς Μαδρίτη, που κατέθεσε ότι κατά την στιγμή της εξαφάνισης του αεροπλάνου της Air France είδε μια λευκή λάμψη με καθοδική πορεία διάρκειας 6 περίπου δευτερολέπτων;
Γιατί άρχισαν αμέσως οι ...«διορθώσεις» στα αρχικά άρθρα των εφημερίδων πράγμα που παραπέμπει σε ανάμειξη μεγάλων μυστικών υπηρεσιών;
Γιατί τουλάχιστον άλλα 12 αεροπλάνα που μοιράστηκαν την ίδια χρονική στιγμή τον εναέριο χώρο του Ν.Ατλαντικού υπό τις ίδιες συνθήκες με το γαλλικό Airbus που χάθηκε , δεν αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα λόγω του ...κακού καιρού και ...δεν υπέστησαν καμιά βλάβη;
Και τέλος γιατί η NTSB (National Transportation Safety Board) , το μακρύ χέρι των αμερικανικών υπηρεσιών, έσπευσε ταχέως να μιλήσει για ...έκρηξη της κεντρικής δεξαμενής καυσίμων;
Φυσικά (όπως και σε άλλες περιπτώσεις) δεν θα μάθουμε ποτέ τις απαντήσεις των ερωτημάτων.