Lolitopages

Wednesday, August 6, 2008

πιανίστας σε µπουρδέλο

Μία δασκάλα του δηµοτικού ρώταγε κάποτε τα παιδιά µε τι ασχολούνται οι γονείς τους:
- "Εσένα Γιωργάκη η µαµά σου τι κάνει όλη µέρα;"
Ο Γιωργάκης σηκώθηκε όρθιος και είπε µε πολλή περηφάνια:
- "Είναι οδοντογιατρός κυρία!"
- "Εσένα Μαρία οι δικοί σου γονείς µε τι ασχολούνται;", ρώτησε στη συνέχεια ένα κοριτσάκι που φαινότανε κάπως φοßισµένο.
Αυτό σηκώθηκε και διστακτικά ψιθύρισε:
- "Είναι ταχυδρόµος ο µπαµπάς µου κυρία και η µαµά µου δεν δουλεύει".
- "Πρέπει να είµαστε υπερήφανοι για τη δουλειά που κάνουν οι γονείς µας", είπε η δασκάλα θέλοντας να την εµψυχώσει. "Εσένα Τοτέ τι δουλειά κάνει ο µπαµπάς σου;", συνέχισε.
Ο Τοτός πετάχτηκε επάνω και µε ζωηρό και περήφανο ύφος έριξε τη ßόµßα:
- "Εµένα κυρία ο µπαµπάς µου δουλεύει πιανίστας σε µπουρδέλο!"
Κάγκελο η δασκάλα! Το ίδιο απόγευµα η δασκάλα πάει στο σπίτι του Τοτού και χτυπάει αποφασιστικά το κουδούνι. Η πόρτα άνοιξε και στο κατώφλι φάνηκε ο περιßόητος µπαµπάς.
- "Συγνώµη που σας ανησυχώ, αλλά έχω σοßαρό πρόßληµα µε το µικρό. Ισχυρίζεται ότι δουλεύετε πιανίστας σε µπουρδέλο και µάλιστα υπερηφανεύεται γι' αυτό! Τι έχετε να πείτε;"
- "Κοιτάτε να δείτε", άρχισε να λέει χαµογελώντας ο πατέρας του Τοτού, "στην πραγµατικότητα είµαι αναλυτής προγραµµατιστής πληροφοριακών συστηµάτων, εξειδικευµένος σε θέµατα επικοινωνίας πρωτοκόλλου TCP/IP σε περιßάλλον UNIX, και σε ανάπτυξη εφαρµογών µε χρήση νέων τεχνολογιών κατανεµηµένων συστηµάτων αρχιτεκτονικής CORBA, σε περιßάλλοντα αντικειµενοστραφών σχεσιακών ßάσεων δεδοµένων OODBMS και σε χρήση εργαλείων Business Objects σε µια εταιρεία επιεικώς απαράδεκτη.


Ε! πως να το πω αυτό σε ένα 7χρονο παιδάκι;;;"