Lolitopages

Monday, July 23, 2012

Φιλοσοφίες ανδρών και γυναικών


Με τους άντρες συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο από ότι στις κότες: όσο γερνάνε, τόσο πιο τρυφεροί γίνονται!

Ο έρωτας είναι σαν τον πόλεμο: τον αρχίζεις όταν θέλεις, και τον τελιώνεις όταν μπορείς...

Ποτέ μην εμπιστεύεσαι τις γυναίκες που λένε την πραγματική τους ηλικία. Αφού μπορούν να πουν αυτό, μπορούν να πουν τα πάντα! (Oscar Wilde)

Δέκα χρονών είναι η καλύτερη ηλικία για ένα παιδί. Πολύ μεγάλο για να κλαίει και πολύ μικρό για να δανείζεται το αυτοκίνητό σου!

Δεν έχω τίποτα να δηλώσω, εκτός από την μεγαλοφυία μου!!! (Oscar Wilde, στο τελωνείο της Νέας Υόρκης)

Δεν μισώ κανέναν εκτός από τον Χίτλερ. Και αυτόν για επαγγελματικούς λόγους.! (Winston Churchill)

Πολιτική είναι η τέχνη του να μοιράζεις μια πίτα με τέτοιο τρόπο ώστε να πιστεύει ο καθένας ότι έχει πάρει το μεγαλύτερο κομμάτι. (Ludwic Erhard)

Τα λεφτά είναι ακριβώς όπως το σεξ. Δεν σκέφτεσαι τίποτε άλλο αν δεν τα έχεις και σκέφτεσαι όλα τα άλλα αν τα έχεις! (James Baldwin)

Οι γυναίκες μπορούν να συγχωρέσουν έναν άντρα που εκμεταλλεύτηκε μια ευκαιρία, ποτέ όμως κάποιον που την έχασε.!!!! (Charles Maurice de Talleyrand)

Ερωτεύτηκα δύο πράσινα μάτια. Το λάθος μου ήταν που παντρεύτηκα ολόκληρο το κορίτσι..! (Joey Adams)

Μην αισθάνεσαι ποτέ τύψεις για αυτά που έχεις σκεφτεί για την γυναίκα σου. Αυτή έχει σκεφτεί πολύ χειρότερα για σένα.. (Jean Rostand)

Οι τρείς ηλικίες του γάμου: στα είκοσι βλέπεις τηλεόραση μετά. Στα σαράντα βλέπεις τηλεόραση κατά την διάρκεια και στα εξήντα βλέπεις μόνο τηλεόραση. (Betram Toy)

Οι ηλικιωμένοι άντρες είναι οι καλύτεροι εραστές γιατι πάντα σκέφτονται πως μπορεί να ειναι η τελευταία τους φορά.! (Ian Fleming)

Οταν οι άντρες πάρουν αυτό που θέλουν μετά αναρωτιούνται γιατί το ήθελαν!

Είχαμε μια υπέροχη στοματική επαφή. Εγώ της ζήτησα να κανουμε έρωτα και αυτή μου απάντησε όχι! (Woody Allen)

Μην πιστεύεις το "πάντα" του ερωτευμένου και το "ποτέ" του μεθυσμένου!

Με τις γυναίκες ισχύει ό,τι και με τις διαθήκες: ο τελευταίος αναιρεί όλους τους προηγούμενους!
Για σένα είμαι άθεος. Για το Θεό είμαι νόμιμη αντιπολίτευση!!!

Μια μέρα καθόμουν και σκεφτόμουν σχεδόν απελπισμένος. Ένα χέρι ακούμπησε στον ώμο μου και μια φωνή είπε με βεβαιότητα: Ευθύμησε, γιατί τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα... Ευθύμησα λοιπόν και τα πράγματα στ' αλήθεια έγιναν χειρότερα!