Lolitopages

Sunday, June 29, 2014

Φιλοσοφίες

•    Η διαφορά μεταξύ συζύγου και εραστή είναι 45 λεπτά.
•    Ο πιο σύντομος δρόμος για την καρδιά ενός άντρα είναι με μαχαίρι στο στήθος του.
•    Μια ιδέα δεν είναι υπεύθυνη γι’ αυτούς που την πιστεύουν.
•    Στη ζωή άλλοτε είσαι το έντομο κι άλλοτε το παρμπρίζ.
•    Δείχνεις ωραιότερη χωρίς τα γυαλιά μου.

•    Δεν φτάνουν τα προβλήματα όλου του κόσμου έχουμε και τα δικά μας.
•    Η σκληρή δουλειά δεν σκότωσε κανέναν αλλά γιατί να παίζεις με την τύχη σου;
•    Εγωιστής είναι αυτός που ενδιαφέρεται περισσότερο για τον εαυτό του παρά για μένα.
•    Λογική είναι η τέχνη να κάνεις λάθος με αυτοπεποίθηση.
•    Ανάβαλε για αύριο αυτό που δεν πρέπει να κάνεις σήμερα.
•    Σύμβουλος είναι αυτός που ζητάει το ρολόι σου και μετά σου λέει τι ώρα είναι.
•    Παιδική ψυχολογία είναι αυτό που εφαρμόζουν τα παιδιά στους γονείς τους.
•    Η άγνοια των νόμων δεν εμποδίζει κάποιους δικηγόρους να τους εφαρμόζουν.
•    Εξασκούμαι καθημερινά, παλεύω με την συνείδηση μου.
•    Όποιος ξέρει όλες τις απαντήσεις απλώς δεν γνωρίζει την ερώτηση.
•    Αν δεν ξέρεις που πηγαίνεις δεν θα χαθείς ποτέ.
•    Οι πλούσιοι δεν έχουν το χρήμα για θεό το έχουν για υπηρέτη.
•    Η κυριότερη αιτία των προβλημάτων είναι οι λύσεις.
•    Μη φτύνετε κάτω υπάρχουν πολλοί από πάνω σας.
•    Τα γκράφιτι υπάρχουν στους τοίχους γιατί δεν χωράνε στην οθόνη του υπολογιστή.
•    Η μίνι φούστα της ήταν τόσο στενή που ανέπνεα με δυσκολία.
•     Ένας οδικός χάρτης σου λέει τα πάντα εκτός από το πώς να τον διπλώσεις μετά.
•    Το καλύτερο φάρμακο για την αϋπνία είναι ένας πολύ καλός ύπνος.
•    Η δίαιτα είναι το πρόστιμο που πληρώνεις επειδή ξεπέρασες το όριο φαγητού.
•    Επενδύω στη γη, πήρα τρεις γλάστρες.
•    Μην είσαι μετριόφρων, δεν είσαι τόσο σπουδαίος.
•    Δεν έχω χάσει το μυαλό μου το έχω κάνει απλώς back up.
•    Εσένα θα σε διάλεγε ο σκύλος σου για τον καλύτερο του φίλο;
•    Όταν πρέπει να δούμε τα λάθη μας έχουμε όλοι μυωπία.
•    Το να κοιμάσαι στο τιμόνι είναι η σίγουρη μέθοδος για να μην γεράσεις ποτέ.
•    Αν δεν μπορείς να κοιμηθείς στη δουλειά έχεις σοβαρό πρόβλημα αϋπνίας.
•    Καταλαβαίνεις ότι είσαι ενήλικας όταν οι πράξεις τρίζουν δυνατότερα από τα λόγια σου.
•    Με τη σωστή εκπαίδευση ο άνθρωπος μπορεί να γίνει καλύτερος φίλος του σκύλου.
•    Οι μέλισσες βουίζουν γιατί δεν θυμούνται τα λόγια τους.
•    Όταν έχεις πολλά λεφτά έχεις περισσότερα απ’ όσα χρειάζεσαι και λιγότερα από όσα θέλεις.
•    Οι στατιστικές αποδεικνύουν τα πάντα εκτός από την αλήθεια.
•    Aν ο Θεός γνώριζε την πλαστελίνη δεν θα έχανε τον χρόνο του φυσώντας τον πηλό.
•    Ανακαλύφθηκε πρόσφατα πως οι έρευνες προκαλούν καρκίνο στα ποντίκια.
•    Με λένε Κωνσταντίνο αλλά μπορείς να με φωνάζεις κάθε βράδυ.
•    Μπορεί να ζω στον κόσμο μου αλλά όλοι με ξέρουν εδώ.
•    Νιώθω σαν να έχω παρκάρει σε ένα παράλληλο σύμπαν.
•    Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να χειριστείς μια γυναίκα αλλά κανείς δεν τον ξέρει.
•    Η Κοκκινοσκουφίτσα είναι ρωσικό προφυλακτικό.
•    Όταν πεθάνω ελπίζω να πάω στον παράδεισο όπου στο διάολο και αν βρίσκεται.
•    Χαμογέλα, αύριο θα είναι χειρότερα.
•    Ένας πυρηνικός πόλεμος μπορεί να καταστρέψει όλη τη μέρα σου.
•    Μη σπέρνεις περισσότερους κήπους από όσους μπορείς να φυτέψεις.
•    Το πιθανότερο και για σένα είναι να μην σε είχαν διαλέξει οι πρόγονοι σου.
•    Όσο πιο προηγμένης τεχνολογίας & αν γίνουν τα αυτοκίνητα τους ηλίθιους δεν τους βγάζεις με τίποτε από μέσα.
•    Αν δεν έχεις κάνει ποτέ λάθος δουλεύεις πολύ αργά.
•    Το μυστικό πίσω από τους χαλαρούς ανθρώπους είναι η απόλυτη τεμπελιά.
•    Τα καλά πράγματα στη ζωή είναι δωρεάν, τα καλύτερα είναι αυτά που σε ξεπαραδιάζουν.
•    Μου λέει συνέχεια ότι δεν της δίνω σημασία… ή κάτι τέτοιο.
•    Δεν είμαι αγενής, εσύ απλώς είσαι ασήμαντος.
•    Είμαι τόσο τέλειος που με ζηλεύω.
•    Κανείς δεν χρειάζεται επειγόντως διακοπές όσο εκείνος που μόλις επέστρεψε.
•    Πολυγαμία: το αντίθετο της μονοτονίας.
•    Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή χωρίς εμένα.
•    Αν είσαι δυσλεκτικός και αλλήθωρος μπορείς να το διαβάσεις αυτό;
•    Οι άντρες δεν περνάνε την κρίση της μέσης ηλικίας γιατί είναι κολλημένοι στην εφηβεία.
•    Μην πετάτε τις γόπες σας στο πάτωμα, θα πάθουν καρκίνο οι κατσαρίδες.
•    Υπάρχουν βράδια που πηγαίνει τελείως χαμένο το make-up.
•    Αν δεν πετύχεις με την πρώτη η πτώση με αλεξίπτωτο δεν είναι για σένα.
•    Ότι δεν είναι καρφωμένο στο πάτωμα είναι παιχνίδι για το παιδί.
•    Μοιράσου το λάθος, προσέλαβε έναν σύμβουλο.
•    Όσοι χαμογελούν δεν είναι ευτυχισμένοι, είναι περήφανοι για τα λευκά τους δόντια.
•    Η μόλυνση είναι τόσο μεγάλη που το ουράνιο τόξο είναι ασπρόμαυρο.
•    Ποτέ μην χτυπάς έναν άνθρωπο με γυαλιά, χτύπα τον με μπουνιά.
•    Γίνε δημιουργικός, επινόησε καινούρια διαστροφή.
•    Πραγματικότητα είναι η ψευδαίσθηση που δημιουργεί η έλλειψη αλκοόλ.
•    Ο φίλος μου είναι τόσο φιλάρεσκος που όταν έχει οργασμό φωνάζει το δικό του όνομα.
•    Όταν αντιγράφεις κάποιον λέγεται κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας, όταν αντιγράφεις πολλούς λέγεται έρευνα.
•    Οι τρεις φάσεις της ζωής: Επανάσταση,περισυλλογή,τηλεόραση. Ξεκινάς να αλλάξεις τον κόσμο και καταλήγεις να αλλάζεις κανάλια.
•    Ταΐζω το μωρό μου σκόρδο για να το βρίσκω στο σκοτάδι.
•    Οι άντρες είναι σαν το μπλέντερ, πάντα χρειάζεσαι ένα αλλά ποτέ δεν είσαι σίγουρη γιατί.
•    Τα δύο πιο συνηθισμένα στοιχεία στον κόσμο είναι το υδρογόνο και η ηλιθιότητα.
•    Εμπειρία είναι να αναγνωρίζεις τα λάθη σου όταν τα ξανακάνεις.
•    Το κοινό σημείο μεταξύ του National Geographic και του Playboy είναι ότι σου επιτρέπουν να δεις πολλά μέρη που δεν θα επισκεφτείς ποτέ.
•    Ποιος χάασε το άμδα στο πηκτροόγιο μου;
•    Θεέ μου προστάτεψε με από τους πιστούς μου.
•    Όποιος γελάει τελευταίος είναι αργόστροφος.
•    Αν ήμουν λίγο περισσότερο τεμπέλης θα έπεφτα σε κώμα.
•    Θα διεκδικήσω μέχρι θανάτου σου το δικαίωμα της γνώμης σου.
•    Ειδοποίησε με αν δεν λάβεις το μήνυμα μου.
•    Υποστηρίξτε τη δωρεά οργάνων, μη φοράτε κράνος.
•    Σκοπεύω να ζήσω για πάντα, μέχρι τώρα καλά τα πάω.
•    Το να γερνάς είναι αναπόφευκτο, το να ωριμάζεις προαιρετικό.
•    Όπως σας έχω πει δεν μ’ αρέσει να επαναλαμβάνομαι.
•    Αποκλείεται να μείνω άνεργος, κανείς δεν θέλει τη δουλεία μου.
•    Δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξεις έναν άντρα εκτός αν φοράει πάνα.
•    Εργένης είναι ο άντρας που έχασε την ευκαιρία να κάνει μια γυναίκα δυστυχισμένη.
•    Σταμάτησα να κάνω τζόκιν γιατί έχυνα όλο το ουίσκι πάνω μου.
•    Μπορώ να αλλάξω αυτή τη δουλειά με την κουρτίνα νούμερο ένα;
•    Συμπέρασμα: το σημείο όπου έχεις βαρεθεί να σκέφτεσαι.
•    Ακούω τους πάντες με ζωηρή αφηρημάδα.
•    Προσποιούμαι ότι δουλεύω. Προσποιούνται ότι με πληρώνουν.
•    Άγχος είναι να ξυπνάς ουρλιάζοντας και να καταλαβαίνεις ότι δεν έχεις ακόμη κοιμηθεί.
•    Θα του δώσω τη συμβουλή μου, εγώ δεν τη χρειάζομαι.
•    Ήμουν σχιζοφρενής αλλά τώρα είμαστε καλά.
•    Κάνω τόσο καλό σεξ που ακόμα και οι γείτονες ανάβουν τσιγάρο.