Lolitopages

Friday, August 27, 2010

Σοφίες...

Υπάρχει πάντα μία στιγμή στην ζωή των ανθρώπων, κατά την οποία αντιλαμβάνονται πως με λατρεύουν.

Βρίσκω την τηλεόραση πολύ εκπαιδευτική. Όποτε ανοίγει πάω στο διπλανό δωμάτιο και διαβάζω ένα βιβλίο.

Το σεξ είναι ένας από τους 9 λόγους της μετεμψύχωσης. Οι υπόλοιποι 8 είναι παντελώς ασήμαντοι.


Οι κανόνες της Εκκλησίας όσον αφορά τη νηστεία και τη εορτή τηρούνται αρκετά καλά. Οι πλούσιοι τηρούν τις εορτές και οι φτωχοί τις νηστείες.

Μόνο να μου έστελνε ο Θεός ένα σημάδι! Ας πούμε μια μεγάλη κατάθεση στον τραπεζικό μου λογαριασμό στην Ελβετία

Η μοναδική στιγμή που είχα ταυτόχρονο οργασμό με τη γυναίκα μου ήταν όταν ο δικαστής υπέγραψε τα χαρτιά διαζυγίου

Ποτέ δεν ξέρεις πόσους φίλους έχεις μέχρι να νοικιάσεις ένα σπίτι δίπλα στη θάλασσα.

Ο γιατρός μου είπε πρώτα τα καλά νέα: θα έδιναν το όνομα μου σε μια ασθένεια.

Μαθηματικός είναι ένας τυφλός άνθρωπος σε ένα σκοτεινό δωμάτιο που ψάχνει να βρει μια μαύρη γάτα η οποία δεν είναι εκεί.

Δεν φοβάμαι να πεθάνω. Απλώς δεν θέλω να ‘μαι εκεί όταν γίνει

Ο άνθρωπος δεν δημιουργήθηκε για να δουλεύει. Απόδειξη γι’ αυτό είναι το γεγονός ότι η εργασία τον κουράζει.

Όταν κάποιος σας λέει ότι έγινε πλούσιος με σκληρή δουλειά, ρωτήστε τον: «ποιανού»;

Οι πολιτικοι ειναι οπως οι πανες. Πρεπει να τους αλλαζεις πολυ συχνα γιατι γεμιζουν γρηγορα με σκατα.

Ο γιατρός μου, μου έδωσε 6 μήνες ζωής, αλλά όταν δεν μπορούσα να πληρώσω τους λογαριασμούς, μου έδωσε άλλους 6.

Όποιος χάνει στην αγάπη κερδίζει χώρο στο κρεβάτι

Υπάρχουν τρεις καλοί λόγοι για να γίνει κανείς καθηγητής: ο Ιούνιος, ο Ιούλιος και ο Αύγουστος.

Στο σπίτι μου είμαι το αφεντικό , η γυναίκα μου είναι απλά αυτή που παίρνει τις αποφάσεις.

Μην τα περιμένετε όλα από την Αστυνομία. Χτυπηθείτε μόνοι σας

Διατηρείτε την Αθήνα καθαρή. Πετάτε τα σκουπίδια σας στον Πειραιά

Ατύχησα και με τις δύο μου συζύγους . Η πρώτη με άφησε και η δεύτερη όχι.

Το παιδί μου είναι γεννημένος γιατρός. Κανείς δεν μπορεί να διαβάσει τα γράμματα του.

Στο Χόλιγουντ, ένας γάμος θεωρείται πετυχημένος αν διαρκεί περισσότερο από το γάλα.

Ο Χριστός δίδαξε και πέθανε. Οι καθηγητές τι περιμένουν;

Η χώρα καταστρέφεται από την αδιαφορία, αλλά τι με νοιάζει εμένα;

Κάποτε ήθελα να γίνω άθεος, αλλά τα παράτησα. Δεν έχουν αργίες

Τον Μεσαίωνα είχαν τη γκιλοτίνα, το μαστίγιο, τη φάλαγγα. Σήμερα, έχουμε ένα πιο αποτελεσματικό όργανο βασανισμού που ονομάζεται ζυγαριά μπάνιου.

Είμαι μια καταπληκτική νοικοκυρά. Κάθε φορά που εγκαταλείπω έναν άντρα κρατάω εγώ το σπίτι του.

H αποταμίευση είναι πολύ ωραίο πράγμα. Ειδικά όταν οι γονείς σου το έχουν κάνει για σένα.

Διπλωμάτης είναι ο άνθρωπος που σου λέει να πας στο διάβολο με τέτοιο τρόπο, που πραγματικά αδημονείς να αρχίσεις το ταξίδι.

Όλοι είμαστε άσχετοι, αλλά σε διαφορετικά αντικείμενα ο καθένας.

Αν η ομοφυλοφιλία ήταν φυσιολογική, ο Θεός θα έφτιαχνε τον Αδάμ και τον Γιώργο.

Οι ηλικιωμένοι άντρες είναι οι καλύτεροι εραστές γιατί πάντα σκέφτονται πως μπορεί να είναι η τελευταία τους φορά.

Μισώ να διαδίδω φήμες, αλλά τι άλλο μπορεί να κάνει κανείς μ’ αυτές.

Να είσαι πάντα καλή με τα παιδιά σου, γιατί αυτά θα επιλέξουν τον οίκο ευγηρίας σου.

Ποτέ μην εμπιστεύεσαι τις γυναίκες που λένε την πραγματική τους ηλικία. Αφού μπορούν να πουν αυτό, μπορούν να πουν τα πάντα.

Πιστεύω πως το σεξ μεταξύ δύο ανθρώπων είναι πολύ ωραίο πράγμα. Μεταξύ πέντε είναι φανταστικό.

Ποτέ μην τα βάζεις μ’ έναν ηλίθιο. Είναι βέβαιο ότι θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει εκ πείρας.

Μπορεί οι γυναίκες να προσποιούνται οργασμούς, αλλά οι άντρες προσποιούνται ολόκληρες σχέσεις.

Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς.

Τίποτε δεν είναι εντελώς αλήθεια, αλλά κι αυτό πάλι δεν είναι εντελώς αλήθεια.

Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις. Εάν θέλετε να παντρευτείτε όμορφη, έξυπνη και πλούσια, να ξέρετε ότι πρέπει να παντρευτείτε τρεις φορές