Lolitopages

Sunday, October 9, 2011

Γυρνάει ο άνδρας κουρασμένος από την δουλειά

Γυρνάει ο άνδρας κουρασμένος από την δουλειά και ακούει την γυναίκα του:
-    Ο νιπτήρας του μπάνιου τρέχει συνέχεια νερό, πρέπει να το φτιάξεις!
-    Και τι είμαι εγώ… υδραυλικός?

Την άλλη μέρα μία από τα ίδια:
-    Ο διακόπτης της λάμπας του μπάνιου, κάνει διακοπές, θα το φτιάξεις?
-    Και τι είμαι εγώ… ηλεκτρολόγος?

Την άλλη μέρα που γυρνάει ο άνδρας από την δουλειά, μπαίνει στο μπάνιο και τα βλέπει όλα φτιαγμένα. Φωνάζει:
-    Γυναίκα, πως και επισκευάστηκαν αυτά?
-    Να ήρθε και με ρώτησε κάτι ο καινούργιος γείτονας, και του είπα για τις βλάβες μου είχαμε. Μου πρότεινε «Μπορώ να σου τα φτιάξω αλλά σαν αντάλλαγμα θα με αφήσεις να σε πηδήξω ή θα μου κάνεις μια τούρτα».
-    Και εσύ φυσικά έφτιαξες τούρτα ε?
-    Και τι είμαι εγώ… ζαχαροπλάστης?