Lolitopages

Tuesday, October 4, 2011

Την τύχη σου την φτιάχνεις μόνος σου τελικά ! ! !



 Λέει ο Έλληνας πατέρας στον γιο του μια μέρα : Υιέ μου σου βρήκα νύφη. 
  
Απαντάει ο γιος : Πατέρα εγώ θα διαλέξω την γυναίκα που θα παντρευτώ. 
  
Λέει ο πατέρας : Ναι αλλά εγώ η νύφη που σου προτείνω είναι η κόρη του Bill Gates. 

  
Οπότε ο γιος συμφωνεί.Πάει ο Έλληνας πατέρας στον Bill Gates και του λέει : Σου έχω έναν καλό γαμπρό για την κόρη σου. 

  
Απαντάει ο Bill Gates : Μα η κόρη μου είναι μόνο 15 ετών. 
  
Και ο πατέρας : Ναι αλλά ο νέος που σου προτείνω είναι διευθυντικό στέλεχος στην Παγκόσμια Τράπεζα. 
  
Οπότε και ο Bill Gates συμφωνεί. Πάει μετά ο Έλληνας πατέρας στον Πρόεδρο της Παγκόσμιας Τράπεζας και του λέει : Σου έχω βρει ένα φοβερό διευθυντικό στέλεχος για την τράπεζα. 
  
Απαντάει ο Πρόεδρος : Μα ήδη έχω πολλούς διευθυντές και δεν τους χρειάζομαι όλους. 
  
Λέει ο πατέρας : Ναι, αλλά αυτός που σου προτείνω είναι γαμπρός του Bill Gates 
  
Οπότε συμφωνεί και ο Πρόεδρος 
          Έτσι κάνουν δουλειές οι Έλληνες ...