Lolitopages

Thursday, July 30, 2009

«Δεν κάναμε έρωτα, μόνο ένα απλό σπα»

Η Λιτσία Νουνές, μέλος του «χαρεμιού» τού Σίλβιο, υπερασπίζεται την τιμή του και τη δική της.

ΡΩΜΗ Μοντέλο και πρωταγωνίστρια σαπουνόπερας αποκάλυψε ότι ήταν ένα από τα κορίτσια που βρέθηκαν μαζί με τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι για ένα Σαββατοκύριακο σε σπα το περασμένο έτος.

Η Λιτσία Νουνές, 31 ετών, είπε ότι συνάντησε τον ιταλό πρωθυπουργό με άλλες γυναίκες σε θέρετρο ιαματικών λουτρών της Ούμπρια τον περασμένο Δεκέμβριο. «Δεν κάναμε σεξ, μόνο ένα σπα» είπε εξοργισμένη, επειδή το όνομά της διασύρθηκε σε ένα σκάνδαλο όπου εμπλέκονται πόρνες πολυτελείας οι οποίες πληρώνονταν για να συμμετέχουν στα πάρτι του Καβαλιέρε στη Ρώμη και στη Σαρδηνία.

Η κυρία Νουνές είπε ότι πριν από λίγες ημέρες δέχθηκε τηλεφώνημα από τον κ. Μπερλουσκόνι με το οποίο ο πρωθυπουργός τής εξέφρασε την αγανάκτησή του για όσα έχουν γραφτεί για το πρόσωπό της στις εφημερίδες. Το μοντέλο εργάζεται σε τηλεοπτικά δίκτυα ιδιοκτησίας Μπερλουσκόνι.

«Δεν είμαι συνοδός. Δεν έχω πάρει ποτέ χρήματα, δεν έχω δεχθεί ποτέ δώρα, δεν είμαι μέλος της “συνοδείας” κανενός» λέει η ωραία Λιτσία στην «Corriere della Sera», σε συνέντευξη η οποία δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της ιταλικής εφημερίδας. «Οταν η μητέρα μου διάβασε όλη αυτή τη λάσπηξέσπασε σε κλάματα. Είναι πολύ σοβαρό. Φοβάμαι πραγματικά για την καριέρα μου», είπε. Εισαγγελείς στο Μπάρι της Νότιας Ιταλίας διεξάγουν ανακρίσεις για τις δραστηριότητες του επιχειρηματία Τζιανπάολο Ταραντίνι , ο οποίος θεωρείται ύποπτος για προαγωγή σε πορνεία αφού φέρεται να πλήρωνε γυναίκες προκειμένου να παραστούν σε πάρτι του κ. Μπερλουσκόνι. Ο Ταραντίνι αρνείται κάθε κατηγορία.