Lolitopages

Saturday, February 13, 2010

Φαινόμενο Γκέλερ!

Συναντήσαμε τον Ούρι Γκέλερ με σκοπό να τον παροτρύνουμε να εξεταστεί από τους επιστήμονες του Focus, ώστε να επαληθευτούν ή όχι οι μυστηριώδεις δυνάμεις του μυαλού του. Αρνήθηκε. Ωστόσο, όσα μας είπε αποκαλύπτουν μια ενδιαφέρουσα προσωπικότητα.

Λέτε ότι όλα ξεκίνησαν με μια σφαίρα φωτός. Ένα αλλόκοτο περιστατικό στην Κύπρο...
Αυτή η σφαίρα φωτός εδώ και 55 χρόνια υπήρξε ένα αίνιγμα για εμένα. Όταν ήμουν πέντε ετών και ενώ έπαιζα σε έναν κήπο, είδα ξαφνικά μια σφαίρα φωτός, η οποία παλλόταν και για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου εξέπεμψε μια ακτίνα, η οποία χτύπησε το μέτωπό μου. Ήταν τόσο δυνατή που με έριξε στο γρασίδι. Έμεινα ξαπλωμένος εκεί, δεν ξέρω για πόση ώρα. Κανείς δεν πίστεψε αυτή την ιστορία... Κάποιοι με χαρακτήρισαν τρελό... Όμως πριν από τεσσεράμισι χρόνια, όταν βρισκόμουν στο Ισραήλ για το σόου, εντελώς συμπτωματικά προβαλλόταν ένα ντοκιμαντέρ του BBC για εμένα από τη σειρά Biographies. Σε αυτό το ντοκιμαντέρ αναφερόταν το συμβάν με το φως. Όταν επέστρεψα στο Λονδίνο, έλαβα ένα e-mail από έναν άντρα που κάποτε ήταν αξιωματικός της αεροπορίας, το οποίο έλεγε: «Ούρι, δε θα το πιστέψεις, όμως ήμουν εκεί, είδα το φως». Σοκαρίστηκα! Επικοινώνησα μαζί του και μου είπε ότι, όταν εκείνος ήταν 20 ετών, περπατούσε στο δρόμο όπου βρισκόταν το σπίτι μου και είδε ένα αγόρι σε έναν κήπο. Με περιέγραψε με ακρίβεια, όπως και αυτό το πελώριο φως, αυτή τη σφαίρα... Είπε ότι με είδε να τρέχω προς το σπίτι μου με αυτό το φως να με ακολουθεί και, όταν μπήκα στο διαμέρισμα, αυτό έσκασε πάνω στο κτίριο μαυρίζοντάς το. Αυτό ήταν το πρώτο άτομο που επιβεβαίωσε την ιστορία μου, επομένως γνωρίζω ότι ήταν ένα αληθινό γεγονός. Ωστόσο δε γνωρίζω την πραγματική πηγή των δυνάμεών μου. Μπορεί να είναι οτιδήποτε, από μια έκτη αίσθηση έως μια ενέργεια την οποία με κάποιο τρόπο απορροφώ από κάτι, από κάπου. Ξέρω ότι πρόκειται για μια αληθινή ενέργεια, την οποία έχω μάθει να διεγείρω, να καθοδηγώ, να την ενεργοποιώ σε άλλους ανθρώπους και η οποία εξελίσσεται ακόμα. Δε θεωρώ πάντως ότι είμαι μοναδικός, δε νομίζω ότι είμαι κάποιος γκουρού ή μεσσίας και σίγουρα δεν είμαι θεραπευτής. Είμαι ένας καταλύτης που ενθαρρύνει αυτές τις παράδοξες δυνάμεις να ανακαλυφθούν σε άλλους ανθρώπους.

Στο βιογραφικό σας αναφέρετε ότι έχετε βοηθήσει το έργο της CIA και του FBI. Με ποιο τρόπο;
Με πολλούς τρόπους. Έχω εντοπίσει πολλούς κατά συρροή δολοφόνους. Έχω υποδείξει στο FBI έναν τύπο που δολοφόνησε αρκετούς ανθρώπους στη Νέα Υόρκη και ονομάζεται Ντέιβιντ Μπέρκοβιτς, τον οποίο δεν μπορούσαν να εντοπίσουν και εγώ τους υπόδειξα την ακριβή τοποθεσία. Έκανα πολλά πράγματα για τη CIA και το FBI, όμως δεν μπορώ να μιλήσω για αυτά. Η ίδια η CIA πάντως ήταν αυτή που με πήρε από το Ισραήλ, για να εξεταστώ στην Αμερική.

Πώς σας ανακάλυψαν;
Λόγω της φήμης που είχα αποκτήσει στο Ισραήλ την περίοδο 1967-69. Είχα ένα μεγάλο σόου στο Τέκνιον (Πανεπιστήμιο Θετικών Επιστημών) στη Χάιφα. Ένας από τους επιστήμονες που με είδε εκεί έγραψε για εμένα σε ένα φίλο του, επιστήμονα στην Αμερική. Αυτός ο επιστήμονας με τη σειρά του είχε επαφές με επιστήμονες της CIA και ενημέρωσε ότι υπάρχει κάποιος στο Ισραήλ ο οποίος λέει ότι μπορεί να λυγίσει μέταλλο με το μυαλό του. Τότε η CIA είπε: «Φέρτε τον στην Αμερική, θέλουμε να τον ελέγξουμε, γιατί οι Ρώσοι μας έχουν ξεπεράσει σε αυτό το πεδίο». Έτσι ξεκίνησε...

Γνωρίζουμε ότι τέτοιες συνεργασίες είναι απόρρητες. Πώς σας επιτρέπεται να μιλάτε για αυτό;
Γιατί η CIA έδωσε στη δημοσιότητα ένα κείμενο (μπορείτε να το δείτε στην ιστοσελίδα μου), το οποίο έχει μέσα το όνομά μου και έτσι κι εγώ ξεκίνησα να μιλάω για αυτό: εκείνοι το αποκάλυψαν πρώτοι. Επιπλέον, οι επιστήμονες που με έλεγξαν στο Κέντρο Ερευνών του Στάνφορντ παραδέχτηκαν ότι η CIA ήταν σε επαφή μαζί τους.

Η εξέτασή σας στο Στάνφορντ πραγματοποιήθηκε το 1975. Από τότε έχει σημειωθεί μια τεράστια τεχνολογική εξέλιξη, η οποία πιθανότατα θα μπορούσε να αποκαλύψει περισσότερα για τις ικανότητές σας. Θα δεχόσασταν σήμερα μια επανεξέταση από το Focus;
Όχι, δε χρειάζεται να εξεταστώ άλλο. Έκανα τα δέοντα τεστ και αυτό είναι αρκετό για εμένα. Σας λέω μόνο ότι εξακολουθώ να κάνω πολλά πράγματα για να βοηθήσω τους Αμερικανούς και άλλες υπηρεσίες. Δεν μπορώ όμως να μιλήσω για αυτά, είναι απόρρητα.

Έχετε εφεύρει επίσης έναν αισθητήρα σεισμών.
Ναι, είναι μια εφεύρεση την οποία έχω δουλέψει με το συνέταιρό μου στο Ισραήλ. Είναι αρκετά αποτελεσματικός και λειτουργεί με έναν πολύ ευαίσθητο αισθητήρα κίνησης. Δίνει την ειδοποίηση ένα λεπτό νωρίτερα, τώρα προσπαθούμε να το παρατείνουμε. Όμως μερικές φορές δύο ή τρία λεπτά είναι ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, σώζουν ζωές...

focus