Lolitopages

Wednesday, October 22, 2008

«Πρωθυπουργέ μου, τα γυαλιά σου...»

ΤΑΓΙΠ ΕΡΝΤΟΓΑΝ

«Πρωθυπουργέ μου, τα γυαλιά σου...»

«Πρωθυπουργέ μου, έχω πάθει πλάκα με τα μαύρα σου γυαλιά. Γιατί δεν τα φοράς;». Το μήνυμα απευθύνεται στον Τούρκο πρωθυπουργό Ταγίπ Ερντογάν. Το Κέντρο Επικοινωνίας με την Πρωθυπουργία, το οποίο ίδρυσε η Νομαρχία Καισαρείας με στόχο να διαμεσολαβήσει ανάμεσα στους πολίτες και τους δημόσιους θεσμούς, δεν κατάφερε να λειτουργήσει όπως αρχικά είχε προγραμματίσει. Από τα 50 τηλεφωνήματα που δέχεται την ημέρα, μόνο τα 10 είναι «εντός θέματος».

Αφήνουν μήνυμα
Οι πολίτες οι οποίοι καλούν το Κέντρο νομίζουν ότι απαντά η γραμματέας του πρωθυπουργού και επιμένουν να του μιλήσουν. Όταν καταλάβουν πως δεν μπορούν να μιλήσουν με τον Ταγίπ Ερντογάν, τότε του αφήνουν μήνυμα. Μερικά από τα μηνύματα αποκαλύφθηκαν χθες στον τουρκικό Τύπο. «Τηλεφωνώ από την Καισάρεια. Βρες μου δουλειά. Αν με παντρέψεις κιόλας, θα σου δώσω όλες τις ψήφους και θα σου φτιάξω κεμπάπ». Του ζητούν ακόμη και να παρέμβει στις διαφορές τους με τους γείτονες.

«Η κότα του γείτονα πετάγεται συνέχεια στον κήπο μας. Δεν ακούει στις προειδοποιήσεις μας. Παρακαλώ τιμωρήστε τον. Να προσέχει την κότα του». «Ο γείτονάς μου έκοψε δέντρο στην αυλή του και τα κλαδιά του έπεσαν στον κήπο μου. Τιμωρήστε τον». Του ζητούν ακόμη να παρέμβει και στα ερωτικά τους! «Φλέρταρα με έναν στρατιώτη που έκανε τη θητεία του στην πόλη μας, αλλά με εγκατέλειψε και δεν με παίρνει καν τηλέφωνο. Να αναλάβει ο πρωθυπουργός». Μάλιστα ένας κοινοτάρχης της περιοχής ζητούσε επίμονα να μιλήσει με τον πρωθυπουργό, επικαλούμενος το... αξίωμά του!