Lolitopages

Wednesday, August 5, 2009

Κούγιας!

Μέγααααλες κουβέντες του μεγάαααααλου:

“πνιγω μοντέλα με το ένα χερι. Με το άλλο διαβάζω ποινικο δίκαιο.”

- Ο μεγάλος μοντελοπνιχτης για το χέρι του

“ειμαι πολυ πολυ ψηλος, πιο ψηλός και απο σενα, ρε ζουμπά. Εγω επαιζα μπασκετ στους Μαιάμι Βάις, εεε πως τους ειπες μαρία? Σικάγο Μπουλς θελω να πω ρε ζουμπά.”

- Ο ψηλός για το ύψος του

“αυτοκτόνησε με 27 μαχαιριές στην πλάτη, άρα ο πελάτης μου είναι αθώος.”

- Ο αλέξης για τον Τζακ Αντεροβγάλτη

“αφου πηγε το παιδι και μπήκε μπροστά στην σφαίρα του φρουρου, τι να κανει η σφαίρα να αλλάξει πορεία? Αρα, ο νεύτωνας φταίει και οι νόμοι της φυσικής του. Τον μαλάκα τον νεύτωνα ”

- Ο αλέξης για τον αλέξη

“όλα αυτά που λενε για τον αδόλφο χιτλερ, για τον λησταρχο νταβελη, για τον αττίλα τον ουνο, τον τζακ τον αντεροβγάλτη, τον Φρέντυ Κρούγκερ, τον δράκουλα των εξαρχείων είναι παρεξήγηση. ”

- Ο μεγάλος λάτρης της αλήθειας για τους παρεξηγημένους της ιστορίας

“αποφυλακίζω και τον διάβολο από τα τάρταρα, αμα γουστάρω”

- Ο μεγάλος για τις ικανότητες του

“είμαι ψηλός”

- Ο ψηλός για τον εαυτό του

“είμαι πολύ ψηλός”

- Ο ψηλός για τον εαυτό του

“είμαι ο πολύ ψηλός”

- Ο ψηλός για τον εαυτό του

“είμαι ο πολύ ψηλός κάτω από το ένα μέτρο”

- Ο ψηλός για τον εαυτό του


Είπαν για τον μεγάαααααλο:

“Δυο πραγματα ειναι απειρα σε αυτο τον κοσμο: το συμπαν και η μαλακια αυτού του ανθρωπου . Για το πρωτο δεν ειμαι βεβαιος.”

- Άλμπερτ Αϊνστάιν για τον Κούγια

“Γιατί δεν γεννήθηκες πριν 2000 χρόνια, να με αθωώσεις”

- Ο Ηρώδης για τον μεγάλο

“Ειχα μονο 30 αργύρια, δεν φτάνανε να τον πληρωσω και ημουν απελπισμένος και κρεμάστηκα”

- Ο Ιούδας για τον μεγάλο

“Αν ειχε σηκώσει το κινητο, θα ειχα νικησει τον πολεμο”

- Ο Χίτλερ για τον μεγάλο

“που 'σαι και δεν φαινεσαι ρε μεγαλε? Ααα, εκει κατω εισαι? ανεβα στο τελαρο να σε βλεπω.”

- Ο δικαστης για τον μεγάλο

Ο Αλέξης Κούγιας (γ.1872) είναι Έλληνας ποινικολόγος, διάσημος για το ύψος του καθώς και για την συμμετοχή του στην θρυλική Τακουνομαχία. Χόμπυ του η μοντελοπνιξία.


Από την Φρικηπαίδεια, την ελεύθερη παρωδία