Lolitopages

Sunday, August 30, 2009

Ελληνίδα µάνα

Χτυπάει το τηλέφωνο. Η Ελληνίδα µάνα το σηκώνει κι ακολουθεί ο εξής διάλογος.

Ελληνίδα Μάνα: Ναι;

Κόρη: Γεια σου Μαµά. Μπορείς να µου κρατήσεις τα παιδιά απόψε;

Ελληνίδα Μάνα: Θα ßγεις;

Κόρη: Ναι.

Ελληνίδα Μάνα: Με ποιον;

Κόρη: Μ'ένα φίλο.

Ελληνίδα Μάνα: Ειλικρινά δε µπορώ να καταλάßω γιατί άφησες τον άντρα σου. Τόσο καλό παιδί!

Κόρη: Δεν τον άφησα εγώ, ΑΥΤΟΣ µε άφησε!

Ελληνίδα Μάνα: Τον άφησες να σ'αφήσει, και τώρα ßγαίνεις έξω µε τον καθένα.

Κόρη: Δε ßγαίνω µε τον καθένα. Μπορώ να σου φέρω τα παιδιά;

Ελληνίδα Μάνα: Εγώ δε σ'αφησα ποτέ για να ßγω έξω µε κανέναν άλλο παρά µε τον πατέρα σου.

Κόρη: Ναι, αλλά έκανες ένα σωρό πράγµατα που δεν τα κάνω εγώ.

Ελληνίδα Μάνα: Τώρα τι υπονοείς;

Κόρη: Τίποτα. Θέλω απλά να µου πεις αν µπορείς να κρατήσεις τα παιδιά απόψε.

Ελληνίδα Μάνα: Θα περάσεις τη νύχτα µαζί του; Τι θα πει ο άντρας σου άµα το µάθει;

Κόρη: Ο ΠΡΩΗΝ άντρας µου εννοείς! Δε νοµίζω πως θα τον νοιάξει... Από τότε που έφυγε από το σπίτι, αµφιßάλλω αν κοιµήθηκε ποτέ µόνος!

Ελληνίδα Μάνα: Τώρα λοιπόν θα κοιµηθείς στο σπίτι αυτουνού του χαµένου;

Κόρη: Δεν είναι χαµένος.

Ελληνίδα Μάνα: Όποιος άντρας ßγαίνει µε µια χωρισµένη µε παιδιά είναι χαµένος και παράσιτο.

Κόρη: Κοίτα, δε θα το συζητήσω... Να τα φέρω τα παιδιά από κει ή όχι;

Ελληνίδα Μάνα: Άµοιρα παιδάκια µου µε τέτοια µάνα...

Κόρη: Τι εννοείς µε ΤΕΤΟΙΑ µάνα;;;

Ελληνίδα Μάνα: Χωρίς σταθερότητα... Εµ, γι'αυτό έφυγε ο άντρας σου...

Κόρη: Μα ακούς τι λες; Είσαι απαράδεκτη! Δε ντρέπεσαι!

Ελληνίδα Μάνα: Μη µου φωνάζεις εµένα! Πάω στοίχηµα ότι κι αυτουνού του χαµένου έτσι του φωνάζεις!

Κόρη: Μπα, τώρα ανησυχείς για τον χαµένο;

Ελληνίδα Μάνα: Ααα, ßλέπεις που το παραδέχεσαι πως είναι χαµένος; Το ήξερα εγώ!

Κόρη: Μαµά κλείνω.

Ελληνίδα Μάνα: Κάτσε παιδί µου! Μη κλείνεις! Τι ώρα θα µου φέρεις τα παιδιά;

Κόρη: Ούτε θα σου τα φέρω, ούτε θα ßγω έτσι που µ'έσκασες!

Ελληνίδα Μάνα: Μα ßρε παιδάκι µου, άµα δε ßγαίνεις ποτέ έξω, πώς θα γνωρίσεις κανένα καλό παιδί;