Lolitopages

Tuesday, November 3, 2009

Ψωμίαδης Πρέπει να βάλουμε τέλος στην αυτοϊκανοποίηση



Απόσπασμα από την ομιλία του Π. Ψωμιάδη στην Κεντρική Επιτροπή της ΝΔ...

"Πόνεσα και έκλαψα όπως πολλές και πολλοί από εσάς τον Κώστα Καραμανλή. Ήλπιζα σήμερα ότι θα σφίξει την καρδιά του και θα πει συνεχίζω μαζί με σας. Γιατί είναι αυτός που εκφράζει καλύτερα από τον οποιονδήποτε στη ΝΔ την ενότητα της παράταξής μας.
Κάποιος σύνεδρος μπαίνοντας μου είπε σε ψηφίζω γιατί έχεις μέλλον. Γιατί σε σένα θα στηρίξουμε το μέλλον της παράταξης. Είσαι ο πιο μικρός απ’ όλους. Επειδή έμαθα να λέω καθαρές κουβέντες, σας λέω ότι είμαι ο πιο μεγάλος απ’ όλους!
Μου άρεσαν πολλά από αυτά που άκουσα και πολλά από αυτά με κάλυψαν. Όπως ο κ. Σαμαράς, έτσι κι εγώ δεν θα σας κουράσω.
Όμως παραξενεύομαι.
Αυτά που ακούσαμε τα ωραία γιατί δεν...
τα εφαρμόσατε ως κυβέρνηση;
-Όμως δεν ήμουν εγώ μέρος του προβλήματος. Μέρος του προβλήματος είναι πολλοί σ’ αυτήν την αίθουσα. Εγώ ήμουν ο γραφικός, κατά πολλούς. Δυστυχώς άλλοι αποδείχθηκαν απυρόβλητοι, άκαπνοι, γραφικοί, ανίκανοι, τραγικοί! Και φέρανε τη ΝΔ σ’ αυτή την κατάσταση. Ας μην κρυβόμαστε επειδή υποστηρίζουμε τον α ή τον β. Για να μην μας ξαναγυρίσει ο ελληνικός λαός την πλάτη, θα πρέπει να βάλουμε τέλος στην αυτοϊκανοποίηση, τέλος στον ηδονισμό της αυτοεπιβεβαίωσης.

lollitop: επιτέλους και ένας ειλικρινής νεοδημοκράτης.