Lolitopages

Friday, September 12, 2008

Η Άντζελα και μαργαριτάρια της

Ποια η γνωμη σας για τις μειονοτητες;

-Α δεν ξερω χρυσο μου, εγω εχω μονο πλεονεκτηματα

Αντζελα Δημητριου



Πρεπει να ευγνωμονουμε τον Θεο που ειμαστε Ελληνες και εχουμε αυτην την τοσο ωραια Ελληνικη μυθολογια απο τους αρχαιους, οπως ο Ομηρος και ο Αισωπος

Αντζελα Δημητριου



Το σπιτι μου το εχω κανει υπεροχο, κανονικο μαυσωλειο

Αντζελα Δημητριου



Η νυχτα ειναι πιο λαμπερη απο την μερα, λογω τα φωτα

Αντζελα Δημητριου



Η παρασταση αυτη με ξαναεκανε παιδι παλι απο την αρχη... αλλα ειμαι παιδι

Αντζελα Δημητριου



Στην Τουρκια εχω πουλησει 100000 πωλησεις

Αντζελα Δημητριου



-Υπογραψατε για τις ταυτοτητες;

-Οχι, δεν ηξερα που να παω. Ρωτησα να μου πουν αλλα δεν μου ειπε κανεις

Αντζελα Δημητριου



-Πως διατηρειτε την σιλουετα σας;

-Τρωω ειδη υγιεινης

Αντζελα Δημητριου



-Μα δεν τιθεται θεμα

-Οχι, το τιθω εγω

Αντζελα Δημητριου



Απο τους εν ζωη καλλιτεχνες, χαρηκα που συνεργαστηκα με τον αειμνηστο Στελιο Διονυσιου

Αντζελα Δημητριου



Εχω τοσα πολλα ρουχα που ειναι αδυνατον να τα τακτοποιησω μονη μου.

Αυτη ειναι δουλεια της γκαρνταρομπιστ

Αντζελα Δημητριου



Οταν το καμαρινι της γεμισε με κατσαριδες, ειπε:

-Να φωναξουν τον απολυμαντερ

Αντζελα Δημητριου



Θαυμαζω πολυ τον Γκαντι. Εκανε τοσα για την Κινα

Αντζελα Δημητριου



Απο νεους, μου αρεσουν, η Τσαλιγοπουλου, ο Μπασης, η Πρωτοψαλτη...

Δεν ειναι νεα καλ